AJ PRODUKTY AJ PRODUKTY AJ PRODUKTY

Vylepšená technológia neurónového vykresľovania NVIDIA RTX

Technológie
0

NVIDIA pred konferenciou Game Developers Conference oznámila vylepšenia svojich technológií neurónového vykresľovania NVIDIA RTX.

Podpora neurónového tieňovania bude v apríli implementovaná do preview Direct X, čo umožní využitie tenzorových jadier GPU NVIDIA GeForce RTX v grafických shaderoch.

Neurónové vykresľovanie prináša revolúciu v grafickom programovaní tým, že kombinuje AI s tradičnými vykresľovacími technikami na zvýšenie snímkovej frekvencie, kvality obrazu a zníženie spotreby systémových prostriedkov. NVIDIA RTX Neural Shaders SDK umožňuje vývojárom trénovať herné dáta a shader kód na RTX AI PC a zrýchliť neurónové reprezentácie pomocou Tensor Cores. Tým sa dosiahne rýchlejšie a efektívnejšie vykresľovanie v reálnom čase. NVIDIA tiež vydala podporu Unreal Engine 5 pre RTX Mega Geometry a RTX Hair.

NVIDIA RTX Kit je sada technológií neurónového vykresľovania na ray-trace hry s AI, vykresľovanie scén s obrovskou geometriou a vytváranie herných postáv s fotorealistickým vizuálom.

Nové grafické procesory NVIDIA GeForce RTX 50 Series predstavujú významný pokrok v zrýchlení sledovania lúčov pre vlasy a srsť – nové linear swept sphere e (LSS). Táto technológia je krokom k vykresľovaniu vysokokvalitných digitálnych ľudí v reálnom čase nahradením typických trojuholníkových primitív guľami, ktoré môžu predstavovať jednotlivé pramene vlasov s lepšou presnosťou a vyšším výkonom rendrovania a vykresľovania.

Pred rokom NVIDIA vydala RTX Remix v Open Beta, revolučnú moddingovú platformu, ktorá umožňuje remastrovanie klasických hier pomocou RTX. NVIDIA dnes oficiálne vydáva vylepšenú verziu RTX Remix, ktorá obsahuje DLSS 4 s Multi Frame Generation, množstvo nových technológií RTX Neural Rendering a množstvo aktualizácií požadovaných komunitou, čo umožňuje modifikátorom prinášať úžasné remastery s ešte lepšou kvalitou obrazu a vyššou snímkovou frekvenciou.

Majitelia Half-Life 2 si môžu stiahnuť bezplatné demo Half-Life 2 RTX zo služby Steam 18. marca. Half-Life 2 RTX, ktorý predstavuje svoju prácu v Ravenholm a Nova Prospekt, je vyvíjaný štyrmi špičkovými mod tímami Half-Life 2, ktoré spolupracujú pod hlavičkou Orbifold Studios. Half-Life 2 RTX obsahuje úplné sledovanie lúčov, remasterované aktíva, DLSS 4, Reflex, RTX Neural Radiance Cache, RTX Skin a RTX Volumetrics.

DLSS 4 bol predstavený spolu s vydaním GPU GeForce RTX 50 Series a teraz viac ako 100 hier a aplikácií teraz podporuje DLSS 4 vďaka rýchlemu prijatiu vývojármi hier. Tento míľnik je o 2 roky rýchlejší ako DLSS 3, čo z neho robí najrýchlejšie prijatú hernú technológiu NVIDIA všetkých čias.

DLSS 4 debutovala Multi Frame Generation, ktorá využíva AI na generovanie troch ďalších snímok na klasicky vykreslenú snímku, pričom spolupracuje s kompletnou sadou technológií DLSS na znásobenie snímkovej frekvencie až 8-násobne oproti tradičnému vykresľovaniu „hrubou silou“. Toto masívne zlepšenie výkonu na grafických kartách a notebookoch GeForce RTX 50 Series umožňuje hráčom maximalizovať vizuály pri najvyšších rozlíšeniach a hrať s neuveriteľnými snímkovými frekvenciami.

Začiatkom tohto roka NVIDIA predstavila autonómne herné postavy NVIDIA ACE poháňané umelou inteligenciou, ktoré do hier pridali autonómnych spoluhráčov, NPC a nepriateľov, čím odomkli úplne novú sadu herných možností. Teraz tieto autonómne herné postavy ACE debutujú koncom tohto mesiaca v dvoch tituloch – inZOI a NARAKA: BLADEPOINT MOBILE PC VERSION.

V simulátore života inZOI si hráči môžu prispôsobiť NPC „Smart Zoi“ životným cieľom, ktoré zase využívajú AI na riadenie správania a interakcie s inými NPC. Vo VERZII NARAKA: BLADEPOINT MOBILE PC VERSION, spoluhráči s podporou NVIDIA ACE pomáhajú hráčom bojovať s nepriateľmi, loviť korisť a bojovať o víťazstvo. Technológie NVIDIA ACE pokračujú v napredovaní, zahŕňajú nové modely videnia a zvuku, vylepšujú animáciu tváre pomocou nových architektúr modelov a urýchľujú vývoj hier s aktualizovanými zásuvnými modulmi ACE pre Maya a Unreal Engine pre offline tvorbu.

Dve pripravované hry využívajú tieto vylepšenia s Black Vultures: Prey of Greed, ktorý pridáva rečové a jazykové modely NVIDIA ACE a Fate Trigger pridáva NVIDIA ACE Audio2Face-3D.

Zobrazit Galériu

Luboslav Lacko

Všetky autorove články
NVIDIA RTX

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať