S_022025_RING Advertisement S_022025_RING Advertisement S_022025_RING Advertisement

Zákaznícky program Telekomu Magenta Moments prekonal za prvý rok hranicu 500-tisíc užívateľov

Tlačové správy
0

Zákazníci preferujú najmä dátové služby, zábavu, nakupovanie a gastronómiu.

  • Magenta Moments priniesol za prvý rok od uvedenia viac ako štyristo ponúk od tristo partnerov, najpopulárnejšie boli darčeky a zľavy na produkty od Telekomu
  • Spomedzi výhod si zákazníci najčastejšie vyberali z kategórie zábavy, nakupovania a gastronómie
  • Zo slovenských značiek viedli v obľube Ebenica Coffee, Lyra, Abraka a Readmio
  • Prvý rok oslávi limitovanou narodeninovou ponukou, v ktorej budú zľavy od Samsungu, Slovnaftu, Pelikan aj špeciálne súťaže

Telekom oslavuje prvý rok svojho unikátneho zákazníckeho programu Magenta Moments. Jeho výhody využilo dosiaľ viac ako 500-tisíc zákazníkov, pre ktorých operátor pripravil viac ako 400 ponúk od 300 partnerov. Tie zahŕňali  oblasti nákupov, cestovania, gastronómie, zábavy či vzdelávania.

S_022025_S25 Advertisement

„Dosiahnutie pol milióna aktívnych používateľov v programe Magenta Moments je pre nás obrovským úspechom a dôkazom, že naša stratégia prináša výsledky. Tento míľnik by sme nedosiahli bez našich partnerov, ktorým patrí úprimná vďaka. Spoločne sme vytvorili platformu, ktorá nielen zlepšuje zákaznícku skúsenosť, ale obojstranne otvára aj nové obchodné príležitosti. Neustále pracujeme na rozširovaní siete partnerov, aby sme mohli prinášať ešte viac hodnotných ponúk a benefitov. Tešíme sa na ďalší rok plný inovácií, rastu a posilňovania vzťahov so zákazníkmi a partnermi,“ uviedla Martina Kandera, výkonná riaditeľka mass market segmentu Slovak Telekom.

Najpopulárnejšími boli doteraz darčeky a zľavy od Telekomu, ktoré oslovili stovky tisíc zákazníkov. Viedli balíčky nekonečných dát, ktoré mohli využiť pre Telekom paušály, Predplatenku alebo EASY kartu. Rezonoval aj sprístupnenie filmov - exkluzívna premiéra českej dobovej drámy Vlny v rámci TV služieb, či filmy ako Garfield, Gróf Monte Christo a Bad Boys: Na život a na smrť.

Masívny zásah Magenta Moments potiahol biznis partnerov programu

S viac ako tristo partnermi je Magenta Moments programom s obrovským potenciálom pre spokojnosť zákazníkov, ktorým vyhovuje široká ponuka a rovnako aj pre partnerov, ktorým pomáha vytvoriť si prístup k novým zákazníkom.

V ponuke sú zastúpené nadnárodné značky aj lokálni dodávatelia. Medzi najobľúbenejšie slovenské značky, ktoré vstúpili do programu Magenta Moments, patria Ebenica Coffee, Lyra, Abraka či úspešný slovenský startup Readmio, ktorý vytvoril interaktívnu aplikáciu na oživovanie rozprávok pre deti.

„Výsledky kampane predčili naše očakávania o 300 %. Pri príprave a exekúcii kampane sme mali pocit, že pracujeme s nadšeným tímom v startupe, a nie veľkou a zabehnutou korporáciou. Za Readmio budeme v spolupráci určite pokračovať,“ povedal Jozef Šimko, zakladateľ Readmio.

Pri tvorbe ponúk je dôležitá komunikácia s partnermi, ktorí na základe odporúčaní dokážu modifikovať svoje benefity, a tak ich zatraktívniť pre užívateľov Magenta Moments. Väčšina ponúk a benefitov je prispôsobená tak, aby ich mohli zákazníci využívať naprieč celým Slovenskom. Na ponuku vplýva aj sezónnosť, v zime vzrástol záujem o výhody v lyžiarskych strediskách či pri cestovaní.

Zatiaľ vedú ponuky v oblasti zábavy, nakupovania a gastronómie

Na základe pokročilých analytických nástrojov, rovnako aj spätnej väzby od zákazníkov v Magenta Moments, sa ponuky dopĺňajú a rozširujú, aby boli čo najviac atraktívne. Zákazníci si zatiaľ najviac obľúbili výhody v oblasti zábavy, nakupovania či gastronómie. Rebríček v obľube viedli ponuky od CINEMAX, Slovnaft, OMV, Wolt, Pelikan, Panta Rhei, Martinus či Regal Burger.

„Sme veľmi vďační, že je sieť kín CINEMAX hrdým partnerom programu Magenta Moments. Spolupráca nám prináša veľa spokojných divákov a na partnerstvo sme mimoriadne hrdí. Špeciálne odmeny v podobe lístka do kina zadarmo či zľavy na občerstvenie sú prínosné biznisovo, aj z pohľadu budovania brand awareness,“ uviedla Mária Tomčíková, senior sales managerka CINEMAX.

Zákazníkov zaujali v Magenta Moments aj ďalšie benefity:

  • viac ako 100-tisíc zákazníkov nosí vďaka Magenta Moments špeciálnu edíciu ponožiek od Fusakle
  • 130-tisíc ľudí potešila ponuka čokolídovéhi srdca značky Lyra
  • 3-tisíc domácností varí na magentových panviciach Remoska
  • takmer 5-tisíc ľudí sa zabáva s rodinnými hrami od Albi
  • tisíce zákazníkov využíva bezplatne AI platformu Perplexity s ročným Pro predplatným v hodnote až 200 eur.

Magenta Moments so špeciálnou narodeninovou ponukou

Pri príležitosti prvého výročia Magenta Moments Telekom spúšťa nové súťaže o atraktívne výhry, medzi ktoré patria najnovšie smartfóny Samsung Galaxy S25, smart prstene, prémiové televízory a iPhony. Pre milovníkov cestovania je pripravený romantický výlet do Ríma. Limitované ponuky zahŕňajú zľavy na prémiové palivo vo výške až 10 centov/liter od Slovnaftu, zľavu 40 eur na letenky od Pelikán a špeciálne zľavy od Samsungu.

„Teší nás, že si Magenta Moments našla svoje miesto medzi našimi zákazníkmi. Neustále pracujeme na rozširovaní ponuky o nové benefity a veríme, že aj v nadchádzajúcom roku prinesieme vďaka nej radosť a spokojnosť,“ dodala Martina Kandera, výkonná riaditeľka mass market segmentu Slovak Telekom.

O Magenta Moments

Magenta Moments je exkluzívny program plný výhod, zážitkov a hier, ktorý je dostupný pre zákazníkov Slovak Telekom. Prináša výhody nielen z ponuky Telekomu, ale aj ponuky partnerov v rôznych kategóriách. Jeho používanie je bezplatné a používatelia nájdu Magenta Moments v aplikácii Môj Telekom cez symbol Srdca. Aplikácia Môj Telekom je k dispozícii zadarmo v App Store (iOS) a Play Store (Android). Viac informácií na https://www.telekom.sk/magenta-moments

Slovak Telekom je najväčší slovenský telekomunikačný operátor s dlhoročnými skúsenosťami a zodpovedným prístupom k podnikaniu. Pod značkou Telekom poskytuje široké portfólio služieb pevnej i mobilnej siete jednotlivcom, domácnostiam i firemným zákazníkom. Každý rok investuje desiatky miliónov eur do budovania vlastnej pevnej i mobilnej infraštruktúry. Služby na optickej sieti sú už k dispozícii pre 1 199 000 domácností. Mobilné siete Telekomu získali za svoju kvalitu ocenenie Best in Test od spoločnosti umlaut (P3) sedemkrát za sebou v rokoch 2015 až 2019. Slovak Telekom odštartoval prvú komerčnú prevádzku 5G siete v decembri 2020, aktuálne ňou pokrýva 62% populácie, resp. 88 miest a 658 obcí. Slovak Telekom je aktívny aj v CSR/ESG oblasti najmä cez projekt ENTER. Začiatkom roka 2023 uviedol aj nový komunikačný koncept #rešpekt pre viac tolerancie v spoločnosti.

Slovak Telekom je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group. Jej jediným akcionárom je spoločnosť Deutsche Telekom Europe B.V. s 100% podielom akcií.

Slovak Telekom

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať