Zenbook S14 Zenbook S14 Zenbook S14

Epson Europe vydáva správu o udržateľnom rozvoji v rokoch 2023/24

Tlačové správy
0

Epson kráča obrovskými krokmi k udržateľnosti a je priekopníkom nových technológií, ktoré riešia aktuálne environmentálne výzvy

ASBIS_L5540

Spoločnosť Epson ako globálny líder v oblasti technológií vydal správu o udržateľnom rozvoji v Európe / ESG (environmentálne, sociálne a správne faktory) v rokoch 2023/24. Tá popisuje pokroky, ktoré spoločnosť urobila v uplynulom roku na ceste k naplneniu cieľa uhlíkovej negativity a nulového využitia podzemných zdrojov do roku 2050. Zdôrazňuje tiež, ako Epson využíva svoje technológie na inovácie praktických a škálovateľných riešení pre zvládnutie najnaliehavejších environmentálnych výziev, ktorým svet čelí.

Medzi hlavné úspechy FY23 patrí:

  • Zníženie emisií zo služobných ciest o 19 %.
  • Dodávky z tovární v Ázii sú optimalizované pre zníženie budúcich emisií CO2 o 10–50 % na kontejner.
  • Záväzok k rozmanitosti, rovnosti a inklúzii (DE&I) podporený zavedením komplexného školenia manažérov a celopodnikových e-learningových iniciatív.
  • Pri všetkých marketingových materiáloch dostupných na predajných miestach bol dosiahnutý stav 100% bez plastov.

„Ako japonská spoločnosť máme hlboko zakorenený rešpekt k prírode a udržateľným postupom,“ vysvetľuje prezident spoločnosti Epson Europe Takanori Inaho. „Vždy sme sa riadili princípom Sho Sho Sei, ktorý zosobňuje záväzok na neustále zlepšovanie vývoja našej špičkovej technológie kompaktných, efektívnych a precíznych produktov.“

„Naša najnovšia správa ESG zdôrazňuje, ako uplatňujeme rovnakú starostlivosť a dokážeme premýšľať o tom, ako možno vyvíjať naše vlastné technológie tak, aby prispeli k praktickým a škálovateľným klimatickým riešeniam. Plne si uvedomujeme našu zodpovednosť za zmierňovanie dopadu, ktorý máme na planétu, a sme hlboko odhodlaní hľadať spôsoby, ako našu priekopnícku technológiu kreatívne využiť na riešenie niektorých z najnaliehavejších problémov životného prostredia, ktorým svet čelí.“

Správa uvádza kľúčové úspechy spoločnosti Epson pri realizácii jej európskej stratégie ESG, ktorá sa zameriava na štyri základné piliere:

Dekarbonizácia — V uplynulom roku dosiahla spoločnosť Epson hmatateľný pokrok v plnení svojich cieľov dekarbonizácie. Emisie zo služobných ciest boli znížené o 19 % a dodávky zákazníkom z ázijských tovární boli optimalizované, čo môže v budúcnosti viesť k zníženiu emisií CO2 o 10–50 % na kontejner.

Spoločnosť Epson oznámila plány na výstavbu elektrárne na biomasu v Japonsku, ktorá bude využívať energiu z organického odpadu, čím zníži svoju závislosť na fosílnych palivách. Súbežne vyvíja technológiu na zachytávanie uhlíka, ktorá obmedzí zvyškové emisie CO2.

Posúvanie hraníc odboru – Epson naďalej využíva priekopnícke spôsoby vývoja technológií na riešenie širších spoločenských výziev v oblasti udržateľnosti. Spoločnosť sa spojila s výskumným ústavom textilu a odevov v Hongkongu (HKRITA), aby vlastnú technológiu suchých vlákien (DFT), ktorá pôvodne slúžila na recykláciu papiera, rozšírili o separáciu husto tkaných textilných vlákien, ktoré momentálne nemožno oddeliť na účel recyklácie. To zväčšuje rozsah úloh DFT pri riešení výziev obehového hospodárstva.

Spoločnosť Epson sa tiež spojila s japonským dizajnérom Yuimom Nakazatom a biotechnologickou spoločnosťou Spiber Inc., ktorá stojí za materiálom Brewed Protein TM, čo je fermentáciou vyrobené syntetické proteínové vlákno. Najnovšia kolekcia značky Nakazato pre Parížsky týždeň módy využila pokročilú pigmentovú atramentovú tlač spoločnosti Epson na Brewed Protein, pretože tradičnú analógovú tlač by nebolo možné použiť. Tento prelom rozširuje kreatívne možnosti návrhárov, aby si osvojili udržateľnejšie módne postupy.

Plnenie našej spoločenskej zodpovednosti – Spoločnosť Epson je okrem svojej hlavnej podnikateľskej činnosti hlboko oddaná etickému a zodpovednému konaniu v rámci ľudskej spoločnosti. Spoločnosť posilnila svoj záväzok k rozmanitosti, rovnosti a inklúzii (DE&I) a zaviedla komplexné osobné školenia manažérov DE&I a celopodnikovú e-learningovú iniciatívu. Indonézske továrne spoločnosti Epson opäť získali platinový status Responsible Business Alliance (RBA) za etické pracovné postupy, starostlivosť o životné prostredie a spoločenskú zodpovednosť firiem v globálnom dodávateľskom reťazci.

Posilnené riadenie — Spoločnosť Epson opätovne obdržala certifikát od certifikovaného orgánu Bureau Veritas za zladenie obchodných aktivít s cieľmi udržateľného rozvoja. Ako priekopník v tejto oblasti bola Epson prvou technologickou spoločnosťou, ktorá získala certifikované uznanie za integráciu cieľov udržateľného rozvoja do svojich operácií.

Boris Manev, riaditeľ pre udržateľnosť v Epson Europe B.V., ďalej vysvetľuje: „Máme jasnú víziu: Byť priekopníkom udržateľných inovácií a stanoviť nové štandardy v oblasti zodpovednosti za životné prostredie. Veríme, že udržateľnosť a obchodný úspech sa vzájomne nevylučujú, čo dokazujeme prostredníctvom priekopníckych iniciatív, ako je pokrok v recyklácií textilu a spolupráca s poprednými predstaviteľmi módneho priemyslu na inováciách udržateľnejších riešení. Naše investície do zachytávania uhlíka a obnoviteľných zdrojov energie, vrátane vývoja novej elektrárne na biomasu, sú kľúčové míľniky na našej ceste k uhlíkovo negatívnej budúcnosti. Tieto iniciatívy odrážajú náš hlboký záväzok chrániť planétu pre budúce generácie.“

O spoločnosti Epson

Epson je globálny technologický líder, ktorého filozofia efektívnych, kompaktných a precíznych inovatívnych riešení obohacuje životy a pomáha vytvárať lepší svet. Spoločnosť sa zameriava na riešenie spoločenských otázok prostredníctvom inovácií v oblasti domácej, firemnej, komerčnej a priemyselnej tlače, výroby, projekcie a zároveň životného štýlu. Cieľom spoločnosti Epson je do roku 2050 dosiahnuť uhlíkovú neutralitu a eliminovať používanie vyčerpateľných podzemných zdrojov, ako sú ropa a kovy.                                                                                   

Globálna korporácia Epson Group vedená spoločnosťou Seiko Epson Corporation so sídlom v Japonsku dosahuje ročné predaje v hodnote presahujúcej 1 miliardu JPY.

global.epson.com 

Epson

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať