Facebooková alebo Gooogle reklama?
Dosah a hĺbka toho, ako internet ovplyvňuje marketing v podnikaní, je viditeľný a cítime ho všade. Metódy online inzercie prichádzajú s rôznymi analytickými nástrojmi, ktoré vám pomôžu pri meraní presných parametrov ich úspechu. Môžete ľahko zistiť, koľko potenciálnych zákazníkov alebo predajov získate priamo z on-line inzercie, alebo je možné sledovať aj ďalšie metriky, ako sú - kliknutia, zobrazenia, navštívené stránky a ďalšie.
Internetová reklama nám tak pomáha zistiť, čo funguje a naopak nie, alebo čo vedie k vyššie uvedeným zmenám. Umožňuje tiež vidieť, kde je váš cieľový trh a kde by ste mali v budúcnosti uprednostniť viac reklamných snáh a aktivít. Dokážete vďaka nej tiež zistiť, kde ľudia prestali venovať pozornosť reklame alebo opustili stránky, a čo je potrebné opraviť, aby ste získali viac konverzií. Musíte na to všetko ale vedieť využiť tie správne nástroje.
Sila sociálnej siete
Facebook zostáva stále jednou z najrozšírenejších spoločenských mediálnych platforiem. Má viac ako 2,19 miliárd aktívnych používateľov na celom svete. A nie je žiadnym prekvapením, že by tieto výhody Facebookovej reklamy vo svoj prospech chcelo využiť stále viac podnikateľov.
Môžu tu propagovať svoje produkty a služby oveľa jednoduchšie ako v tradičných médiách s obmedzeným dosahom. Ak ste na tom rovnako, mali by ste vedieť, že existuje veľa dobrých spôsobov, ako to urobiť.
Ako vám pomôže?
On-line reklama na facebooku umožňuje organizovať a oddeľovať publikum, na ktoré sa chcete zamerať, do rôznych skupín. Viete si nastaviť rozdielne rozpočty v závislosti od reklám, ktoré chcete uprednostniť. Zacielenie na štruktúru reklamy (demografia alebo záujmy) na Facebooku je jedným z najdôležitejších prvkov vašej reklamnej kampane.
Reklama Google si prešla zmenami
Spoločnosť Google dominuje odvetviu, pokiaľ ide o vyhľadávače, pričom kontroluje približne 86 % podielu na trhu. Výskumný gigant ale získava väčšinu svojich ročných tržieb aj prostredníctvom služby AdWords. No nedávno oznámila, že uskutočňuje v tomto smere významné zmeny.
Reklama Google zmenila spôsob zacielenia a zobrazovanie reklám v mobilných aplikáciách. Toto sa teraz kontroluje na úrovni nastavení kampaní pre zariadenia. Používatelia si môžu vybrať prostredníctvom políčok zacielenia a kontrolných políčok pre mobilný web, mobilnú aplikáciu, intersticiálnu reklamu pre mobilné aplikácie, ako aj web Tablet, aplikáciu tabletu a intersticiálnu reklamu pre tablety.
Všetky zmeny boli viac menej vykonané aj kvôli zvyšujúcej sa popularite mobilných zariadení, na ktorých sa môže reklama Google u vašich zákazníkov zobraziť tiež. Je to obrovská výhoda, ktorú využíva stále viac podnikateľov, ktorý si potrebu on-line marketingu začínajú uvedomovať.
Z toho vyplýva, že tieto formy on-line marketingu sa vyplatia a rýchlo vám poskytnú tú najlepšiu odozvu. Aj tu si to ale vyžaduje určitú mieru zručností, na ktoré všetci talent mať nemusia. V takom prípade to nechajte radšej na odborníkov.
Zobrazit Galériu