SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Facebooková alebo Gooogle reklama?

Tlačové správy
0

Dosah a hĺbka toho, ako internet ovplyvňuje marketing v podnikaní, je viditeľný a cítime ho všade. Metódy online inzercie prichádzajú s rôznymi analytickými nástrojmi, ktoré vám pomôžu pri meraní presných parametrov ich úspechu. Môžete ľahko zistiť, koľko potenciálnych zákazníkov alebo predajov získate priamo z on-line inzercie, alebo je možné sledovať aj ďalšie metriky, ako sú - kliknutia, zobrazenia, navštívené stránky a ďalšie.

Internetová reklama nám tak pomáha zistiť, čo funguje a naopak nie, alebo čo vedie k vyššie uvedeným zmenám. Umožňuje tiež vidieť, kde je váš cieľový trh a kde by ste mali v budúcnosti uprednostniť viac reklamných snáh a aktivít. Dokážete vďaka nej tiež zistiť, kde ľudia prestali venovať pozornosť reklame alebo opustili stránky, a čo je potrebné opraviť, aby ste získali viac konverzií. Musíte na to všetko ale vedieť využiť tie správne nástroje.

Sila sociálnej siete
Facebook zostáva stále jednou z najrozšírenejších spoločenských mediálnych platforiem. Má viac ako 2,19 miliárd aktívnych používateľov na celom svete. A nie je žiadnym prekvapením, že by tieto výhody Facebookovej reklamy vo svoj prospech chcelo využiť stále viac podnikateľov.

Môžu tu propagovať svoje produkty a služby oveľa jednoduchšie ako v tradičných médiách s obmedzeným dosahom. Ak ste na tom rovnako, mali by ste vedieť, že existuje veľa dobrých spôsobov, ako to urobiť.

Ako vám pomôže?
On-line reklama na facebooku umožňuje organizovať a oddeľovať publikum, na ktoré sa chcete zamerať, do rôznych skupín. Viete si nastaviť rozdielne rozpočty v závislosti od reklám, ktoré chcete uprednostniť. Zacielenie na štruktúru reklamy (demografia alebo záujmy) na Facebooku je jedným z najdôležitejších prvkov vašej reklamnej kampane.

Reklama Google si prešla zmenami
Spoločnosť Google dominuje odvetviu, pokiaľ ide o vyhľadávače, pričom kontroluje približne 86 % podielu na trhu. Výskumný gigant ale získava väčšinu svojich ročných tržieb aj prostredníctvom služby AdWords. No nedávno oznámila, že uskutočňuje v tomto smere významné zmeny.

Reklama Google zmenila spôsob zacielenia a zobrazovanie reklám v mobilných aplikáciách.  Toto sa teraz kontroluje na úrovni nastavení kampaní pre zariadenia. Používatelia si môžu vybrať prostredníctvom políčok zacielenia a kontrolných políčok pre mobilný web, mobilnú aplikáciu, intersticiálnu reklamu pre mobilné aplikácie, ako aj web Tablet, aplikáciu tabletu a intersticiálnu reklamu pre tablety.

Všetky zmeny boli viac menej vykonané aj kvôli zvyšujúcej sa popularite mobilných zariadení, na ktorých sa môže reklama Google u vašich zákazníkov zobraziť tiež. Je to obrovská výhoda, ktorú využíva stále viac podnikateľov, ktorý si potrebu on-line marketingu začínajú uvedomovať.

Z toho vyplýva, že tieto formy on-line marketingu sa vyplatia a rýchlo vám poskytnú tú najlepšiu odozvu. Aj tu si to ale vyžaduje určitú mieru zručností, na ktoré všetci talent mať nemusia. V takom prípade to nechajte radšej na odborníkov. 

Zobrazit Galériu

Seocentrum s.r.o.

Všetky autorove články
Facebook Google reklama biznis online internet web

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať