SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Kvalitný systém CRM ako hlavná konkurenčná výhoda firiem

Technológie
0
Špeciálny projekt Riadenie vzťahov so zákazníkmi je súhrn obchodných, servisných, komunikačných a marketingových procesov podporovaných zákaznícky orientovanou kultúrou spoločnosti a moderným CRM systémom. Cieľom je budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi a prispôsobovať ponuku presne podľa ich potrieb a želaní. Životný cyklus vzťahov so zákazníkmi Firmy si dobre uvedomujú, že objednávkou, prípadne priamym nákupom tovaru alebo služby sa dodávateľsko-zákaznícky vzťah len začína. Tento vzťah je krehký, dôležitú rolu hrá predovšetkým budovanie lojality a dôvery v značku. Zakúpený výrobok sa môže pokaziť alebo nemusí mať parametre očakávané zákazníkom, prípadne môže nastať problém s náhradnými dielmi či spotrebným materiálom. Zákazník sa preto na základe obdobných bežne hroziacich neistôt obracia prednostne na spoľahlivé spoločnosti, ktoré poskytujú garanciu popredajnej podpory či kvalitného zákazníckeho servisu. Počas celého životného cyklu zákazníka (od jeho prvého oslovenia cez predaj ... Zobrazit Galériu
CRM Microsoft technológie Ako na to dáta

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať