SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

NOVÝ PEUGEOT 308: V ROKU 2021 JE ELEKTRIFIKOVANÝCH 70 % MODELOV ZNAČKY PEUGEOT

Tlačové správy
0

Elektrifikácia je ústredným prvkom stratégie značky PEUGEOT, aj preto nový PEUGEOT 308 hneď od svojho uvedenia na trh prichádza s dvomi dobíjateľnými hybridmi v oboch svojich karosárskych verziách, ktorými sú hatchback a kombi.

Ak vezmeme do úvahy osobné aj úžitkové vozidlá, tak vďaka týmto novým produktom sa od roku 2021 zvýši podiel elektrifikovaných modelov značky PEUGEOT na 70 percent.

Od roku 2023 bude elektrifikovaných 85 percent modelov značky a od roku 2025 v Európe 100 percent.

Hneď od svojho uvedenia bude PEUGEOT 308 ponúkať dve plug-in hybridné verzie, ktoré doplnia už aj tak ucelený rad elektrifikovaných vozidiel značky.

Nový PEUGEOT 308 HYBRID 225 e-EAT8 bude mať vďaka spojeniu motoru PureTech (132 kW) a 81 kW elektromotoru s 8-stupňovou prevodovkou e-EAT8 celkový výkon až 225 koní (emisie C0₂ od 26 g na km a dojazd v čisto elektrickom režime až 59 km podľa testovacej procedúry WLTP, dáta ešte podliehajú procesu schvaľovania).

Verzia HYBRID 180 e-EAT8 je poháňaná motorom PureTech s výkonom 150 koní (110 kW), rovnakým 81-kW elektromotorom ako verzia Hybrid 225 e-EAT8 a tiež rovnakou prevodovkou e-EAT8 (emisie C0₂ od 25 g na km a dojazd v čisto elektrickom režime až 60 km podľa testovacej procedúry WLTP, dáta ešte podliehajú procesu schvaľovania).

PEUGEOT zahájil elektrifikáciu svojho modelového portfólia pred tromi rokmi uvedením modelu e-208 a odvtedy prišli na trh s logom leva na kapote ďalšie čisté elekromobily (e-208, e-2008,e-Traveller a e-Expert) a plug-in hybridy (3008 and 508).ň

Za prvých 5 mesiacov roku 2021 je PEUGEOT z hľadiska celkových predajov druhou najpredávanejšou automobilovou značkou v Európe a treťou, pokiaľ ide o elektromobily.

Modely PEUGEOT e-208 a e-2008 sú na druhom mieste vo svojom segmente, respektíve medzi batériovými elektromobilmi a svoj trhový podiel z mesiaca na mesiac naďalej zvyšujú.

"Elektrifikácia je absolútnym základom našej stratégie "Power of Choice", ktorá zákazníkom umožňuje, aby si vybrali motor, ktorý najlepšie vyhovuje ich nárokom a potrebám bez ohľadu na to, či je spaľovací alebo elektrický, respektíve elektrifikovaný. Vynikajúce predajné výsledky našich elektrifikovaných modelov ukazujú, že táto stratégia prináša v Európe svoje ovocie.

 V medzinárodnom meradle a na trhoch, kde elektrifikácia ešte len začína, využijeme naše portfólio elektrifikovaných modelov na to, aby sme sa prezentovali ako inovátorská a prémiová automobilová značka. Na každom trhu, na ktorom sme prítomní, chceme zároveň byť hnacím motorom pokroku," povedala Linda Jackson, generálna riaditeľka značky PEUGEOT.

Realizácia stratégie 'Power of Choice' je možná vďaka využívaniu platforiem, vhodných pre rôzne druhy pohonu, čo nám umožňuje optimalizovať všetky používané technológie tak, aby pri každom modeli v maximálnej možnej miere vyhovovali potrebám zákazníkov, bez ohľadu na to, či je daný model elektrický, plug-in hybridný alebo má spaľovací motor.

Ponuku elektrických áut značky PEUGEOT tvoria osobné aj úžitkové autá. Značka ponúka plne elektrickú verziu pri každom z jej portfólia úžitkových vozidiel, čo profesionálom umožňuje bezproblémový vstup do mestských zelených zón, pričom pri všetkých modeloch môžu využívať úplne rovnaký objem nákladného priestoru, ako pri verziách so spaľovacími motormi.

 

Zobrazit Galériu

PEUGEOT

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať