SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

Spoločnosť Canon zlepšuje podporu svojich produktov pre profesionálov

Tlačové správy
0
  • Canon Professional Services zavádza nové výhody, ktoré pomáhajú minimalizovať prestoje
  • Nové formy členstva sú navrhnuté tak, aby ponúkali jednotný rámec služieb pre profesionálov aj podniky
  • Toto oznámenie je súčasťou dlhodobej vízie spoločnosti Canon zlepšovať zákaznícku skúsenosť a nadväzuje na nedávne spustenie iniciatívy Canon Club

Spoločnosť Canon Europe dnes oznámila zásadné zmeny podpory svojich produktov. Profesionálne služby Canon (Canon Professional Services – CPS) boli rozšírené na program vyhradeného členstva pre profesionálnych fotografov a filmmakerov. Nové individuálne formy členstva a rozšírené výhody vychádzajú v ústrety potrebám profesionálov a podnikov a chránia ich pred neočakávanými prestojmi a potenciálnou stratou príjmov. V rámci prebiehajúcej transformácie zvyšuje Canon svoj záväzok poskytovať služby tým, ktorí sa spoliehajú na produkty Canon ako na svoje obchodné nástroje.

SAMSUNG 042024 Advertisement

Nový program rozširuje produktovú podporu pre profesionálnych zákazníkov a podniky a poskytne oprávneným profesionálom špičkové služby na základe ročného členského poplatku v rámci plánu Silver, Gold a Platinum, ktoré sú zostavené podľa potrieb podnikov rôznej veľkosti a objemu techniky, ktorá bude servisovaná. Členské poplatky začínajú na 100 EUR (bez DPH) ročne. Členovia získajú okrem iného nasledujúce prémiové výhody:

  • Zľavy na všetky opravy
  • Ročnú kvótu na bezplatné servisné prehliadky
  • Neobmedzené doručenie nasledujúci pracovný deň
  • Prístup k prioritnému helpdesku
  • Bezplatné podnikateľské koučovanie

V závislosti od množstva registrovaného vybavenia Canon si profesionáli alebo podniky môžu okrem základných výhod vyžiadať zapožičanie náhradného vybavenia a prednostný servis. Táto nová ponuka navyše zahŕňa balíčky služieb na mieru pre väčšie korporácie – podrobnosti nájdete tu. Členovia CPS si okrem toho môžu uložiť svoje elektronické členské karty do peňaženky v smartfóne, čo im uľahčí rýchly prístup k potrebným informáciám podpory.

„Od svojich počiatkov v 80. rokoch je CPS dôveryhodným partnerom pre nespočetné množstvo profesionálov. Rovnako ako pri mnohých ďalších dlhoročných programoch bolo potrebné prehodnotiť, či stále plnia požiadavky dnešných tvorcov. Ako líder v oblasti spracovania obrazu vítame väčšiu rozmanitosť profesionálneho prostredia a postupné odstraňovanie niektorých prekážok pre vstup do odvetvia. Spoločne s tým je však potrebné vnímať aj meniace sa potreby profesionálov, ktorí chcú v tomto odvetví uspieť. Chceme kreatívcov vyzbrojiť tou najlepšou produktovou podporou, aby mali dobrú pozíciu na dosiahnutie prosperity v stále konkurenčnejšom prostredí – či už pôjde o ponúkanie opráv za znížené sadzby, rýchle vybavovanie servisných požiadaviek alebo zvyšovanie zručností prostredníctvom školenia,“ hovorí Elena Burnhill, CPS Programme Manager, Canon Europe.

V snahe neustále zlepšovať služby pre zákazníkov už Canon vytvoril nový program pre každého, kto nepoužíva zariadenie Canon profesionálne: „Canon Club“ je členský program vytvorený tak, aby zaistil, že všetci používatelia Canon budú mať prístup k podpore komunity. Od svojho spustenia v roku 2022 platforma vytvorila živú online komunitu podobne zmýšľajúcich kreatívcov, ktorí si navzájom zdieľajú nápady a rady – a pritom zbierajú body, na základe ktorých potom postupujú do ďalších úrovní členstva. Používatelia Canon, ktorí nespĺňajú podmienky pre nové profesionálne služby Canon, budú môcť naďalej podávať požiadavky na servis a opravy prostredníctvom svojho účtu Canon.

Ďalšie informácie nájdete tu.

Canon

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať