SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

Taxify je na Slovensku už rok. Odviezol viac než 150 tisíc cestujúcich

Tlačové správy
0

Taxify, najrýchlejšie rastúci európsky dopravný startup, spustil svoje služby pre Slovákov koncom novembra 2016. Za rok od svojho vstupu na slovenský trh využilo služby zdieľanej jazdy viac než 150 tisíc cestujúcich, ktorí v 93 % prípadoch hodnotili svoju jazdu plným počtom bodov, teda piatimi hviezdami.

Teší nás, že Taxify sa na Slovensku, resp. v Bratislave úspešne etabloval ako jeden z popredných poskytovateľov dopravných služieb, no ešte väčšiu radosť nám robí fakt, že o Taxify prejavuje čoraz väčší záujem množstvo cestujúcich i šoférov. Za uplynulý rok sme výrazne narástli a transformovali sa z malého startupu na silného hráča, ktorý má ambíciu stať sa jednotkou na lokálnom trhu. Pozitívne štatistiky, ktoré sa nám podarilo dosiahnuť za jeden rok od nášho vstupu na slovenský trh, nás len utvrdzujú v tom, že to robíme správne a budeme v tom pokračovať i naďalej,“ uviedol Roman Sysel, Taxify Country Manager pre Slovensko a Českú republiku.

Viac než 150 tisíc jázd a 850 šoférov za jeden rok
Taxify na Slovensku uskutočnil viac než 150 tisíc jázd, pričom až 93 % z nich bolo ohodnotených plným počtom bodov, teda piatimi hviezdami a 5 % jázd cestujúci ohodnotili štyrmi hviezdami. O komfortný transfer po Bratislave sa postaralo až 850 šoférov, ktorí najčastejšie jazdia na modeloch Škoda Octavia, Škoda Rapid a Hyundai i30.

Rekordná jazda merala 407 kilometrov
Medzi TOP 3 destinácie, na ktoré sa cestujúci nechávajú najčastejšie odviezť, patrí bratislavská Hlavná stanica, Námestie SNP a nákupné centrum Aupark v Petržalke. V priemere jedna jazda prostredníctvom Taxify meria približne šesť-a-pol kilometra, trvá jedenásť minút a cestujúceho vyjde na 4 eurá a 10 centov. „Sú však aj rekordéri. Napríklad našou najdlhšou evidovanou trasou, ktorú si cestujúci objednal, bola jazda z Bratislavy do Prešova v celkovej dĺžke 407 km, za ktorú zaplatil 143 eur,“ dodal Roman Sysel.

Nižšie provízie = spokojnejší zákazník aj šofér
Taxify pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zaujímavé zľavové akcie a dlhodobo poskytuje nižšie ceny za odvoz, než konkurencia. Netreba však za tým hľadať žiadnu vedu. Taxify si od svojich vodičov berie jednoducho nižšiu províziu, než konkurencia, a to vo výške 15 %. Práve nižšia provízia umožňuje spoločnosti Taxify ponúknuť pre cestujúcich nižšie ceny a vyššiu odmenu pre šoférov zároveň. Služba tiež umožňuje vodičom vytvoriť si vopred zadefinovaný polomer pre vyzdvihnutie cestujúceho, čo znamená, že nemusia cestovať za prácou ďaleko od svojho domova či miesta pôsobenia.

Spokojní vodiči totiž znamenajú kvalitnejšiu službu pre cestujúcich. „V Taxify veríme v slušné zaobchádzanie so šoférmi a v zdravý rešpekt, čo vodičom umožní zarobiť si viac ako s inými platformami. Okrem toho poskytujeme rad bezpečnostných prvkov a funkcií, ktoré im pomôžu pracovať spôsobom, ktorá im najlepšie vyhovuje,“ vysvetľuje Roman Sysel.

Viac informácií sa dozviete na stránke www.taxify.eu alebo na Facebook stránke facebook.com

Zobrazit Galériu

TAILOR | PR

Všetky autorove články
tarify taxi

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať