AI mení filozofiu vyhľadávania na webe
Firmy, ktoré ovládajú najväčšie podiely na trhu vyhľadávania, teda Google a Microsoft, sú zároveň kľúčovými hráčmi v AI, pričom do tejto oblasti masívne investovali, takže majú veľký záujem, aby sa táto technológia čo najviac uplatnila aj v segmente vyhľadávania.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Médiá môžu mať problém...
V tejto súvislosti musíme spomenúť meno Tim Berners-Lee, ktorý vymyslel web. Keď sa tento fenomén začal masovo rozširovať, riešila sa, samozrejme, aj otázka odmeňovania tvorcov obsahu. Jednou z možností bolo prevziať model obvyklý pri printových médiách, kde ste si noviny alebo časopis museli kúpiť. Na webe by sa to riešilo formou predplatného alebo mikroplatieb. Tim Berners-Lee však presadzoval a napokon aj presadil, že väčšina obsahu by mala byť bezplatná a tvorcovia budú odmeňovaní z príjmu zo zobrazených reklám. Doteraz to fungovalo a aj funguje tak, že používateľ zadá, čo ho zaujíma, vyhľadávač mu predloží zoznam relevantných odkazov, používateľ si vyberie, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH