SAMSUNG_10_FLIP Advertisement SAMSUNG_10_FLIP Advertisement SAMSUNG_10_FLIP Advertisement

Konecta a SPEEEX uzatvárajú strategické partnerstvo v Kosove

Tlačové správy
0

Konecta, globálny líder v oblasti zákazníckej skúsenosti (CX) a digitálnych služieb, oznámila podpísanie strategického partnerstva so spoločnosťou SPEEEX, jednou z najväčších BPO spoločností v Kosove. Cieľom je poskytovať inovatívne nearshore multilinguálne CX a digitálne riešenia klientom naprieč regiónom DACH a širšími európskymi trhmi. Kosovské delivery centrum bude slúžiť ako kľúčové stredisko poskytujúce vysokokvalitné služby v nemeckom jazyku, popri anglických, francúzskych a talianskych kapacitách pre dodávanie komplexných zákazníckych operácií s využitím technológií.

SAMSUNG_10 FOLD7 Advertisement

Po dvoch rokoch spoločného vývoja projektov spoločnosti zosúladili spoločné strategické ciele, čím výrazne posilnili svoje európske BPO a digitálne kapacity. Využívajú pritom rozsah, prevádzkovú vyspelosť a expertízu spoločnosti Konecta v oblasti digitálnej transformácie spoločne so silnou nearshore dodávkou a multilinguálnymi kapacitami spoločnosti SPEEEX.

Prečo Kosovo predstavuje strategickú voľbu

Kosovo je ideálna destilácia pre dodávku služieb, ponúkajúca presvedčivú kombináciu strategických výhod. Krajina sa môže pochváliť mladou, dynamickou a vysoko kvalifikovanou pracovnou silou so silnými multilinguálnymi a digitálnymi schopnosťami. Rýchlo sa rozvíjajúci obchodný ekosystém, moderná infraštruktúra a vysoká úroveň adopcie technológií ďalej zabezpečujú stabilné, efektívne a škálovateľné prostredie pre servisné operácie. Táto kombinácia talentu, dostupnosti a prevádzkovej vyspelosti bola rozhodujúcim faktorom pre expanziu spoločnosti Konecta do tohto regiónu.

Riadenie digitálnej transformácie a multilinguálnej CX excelentnosti naprieč Európou

Konecta a SPEEEX zdieľajú víziu riadenia digitálnej transformácie a redefinovania budúcnosti CX. Ako súčasť svojej stratégie Katalyst, oznámenej minulý rok, Konecta vedie komplexnú transformačnú cestu, ktorá zahŕňa budovanie AI odbornosti a vytváranie strategických aliancií s partnermi ako Google Cloud, AWS, CrewAI a Uniphore. Kombináciou prístupov zameraných na človeka s pokročilou technológiou Konecta naďalej dodáva inovatívne, technológiami poháňané CX riešenia, pričom si udržiava dôveryhodné dlhodobé vzťahy s klientmi, čo sa odráža v 96 % miere obnovy zmlúv.

SPEEEX prináša do tohto partnerstva rozsiahle kapacity v európskych jazykoch, čím sa stavia do pozície najväčšieho poskytovateľa technologicky podporovaných obchodných služieb v Kosove, s 2 500 zamestnancami na plný úväzok v štyroch prémiových lokalitách v Prištine (HQ), Vushtrri, Ferizaj a Prizren. Približne 80 % jej služieb je poskytovaných v plynulej nemčine, doplnených o vysokokvalitné riešenia v angličtine a taliančine, a rastúcou expertízou vo francúzštine. Všetky operácie prebiehajú výlučne na mieste v moderných, technológiami vybavených kanceláriách, čím je zabezpečená konzistentná servisná excelentnosť.

„Toto partnerstvo silne podporuje našu ambíciu dodávať vysokokvalitné a škálovateľné služby našim klientom na nemeckom a európskom trhu. Je obzvlášť cenné, pretože rozširujeme našu kapacitu v nemeckých jazykových operáciách, ktoré vyžadujú 100 % kancelársky model dodávky. Ako dôveryhodný globálny partner som plne presvedčený, že z Kosova poskytneme tú najvyššiu kvalitu služieb,“ uviedol Yasin Uslu, generálny manažér Konecta CEE.

„Partnerstvo so spoločnosťou Konecta je pre nás všetkých v SPEEEX momentom veľkej hrdosti. Odráža dôveru, ktorú globálni lídri vkladajú do našich ľudí, našej kultúry a kvality služieb, ktoré dodávame každý deň. Spoločne so spoločnosťou Konecta prinášame svetové riešenia pre zákaznícku skúsenosť, poháňané talentom a odhodlaním našich tímov v Kosove. Toto partnerstvo je predovšetkým o spoločných hodnotách a ambícii rásť spoločne. Tešíme sa na veľmi úspešnú cestu, ktorá nás čaká,“ povedal Fikret Murati, zakladateľ a CEO SPEEEX Inc.

O spoločnosti Konecta

Konecta je popredný globálny a inovatívny poskytovateľ služieb v oblasti outsourcingu zákazníckych procesov. S viac ako 120 000 zapálenými zamestnancami, ktorí komunikujú v 30 jazykoch na štyroch kontinentoch a v 26 krajinách, sa Konecta zameriava na špecifické potreby a príležitosti jednotlivých odvetví. Ponúka široké portfólio komplexných riešení pre správu zákazníckych vzťahov – od akvizície a retencie zákazníkov, cez zákaznícky servis a technickú podporu, až po inkaso pohľadávok. To všetko na základe udržateľného obchodného modelu. Služby spoločnosti vychádzajú z hlbokých odborných znalostí v oblasti zákazníckej skúsenosti, riadenia procesov, digitálnych riešení a najmodernejších technológií. So sídlom v Madride dosahuje Konecta globálnych príjmov približne 2 miliardy EUR a spolupracuje s viac ako 500 klientmi, vrátane najvýznamnejších značiek v oblasti telekomunikácií, energetiky, bankovníctva, mobility, maloobchodu a e-commerce.

Konecta

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať