MetaHuman Animator by mohol úplne zmeniť tvorbu obsahu

0

Vďaka MetaHuman Animator od Epic Games možno vytvoriť realistickú animáciu vystúpenia herca za niekoľko minút. Spoločnosť po prvýkrát predstavila MetaHuman Animator ukážkou na konferencii GDC 2023, kde okrem iného vývojári hry Lords of the Fallen odhalili, aké ľahké je zachytiť a vložiť ľudí do ich hry, postavenej v Unreal Engine 5. Teraz je táto inovatívna súprava nástrojov pripravená na to, aby sme sa s ňou všetci mohli pohrať. 

VEĽKÁ SÚŤAŽ PRE PREDPLATITEĽOV

MetaHuman Animator umožňuje zachytiť výkon herca pomocou iPhonu alebo stereokamery na hlave a potom ho použiť ako realistickú animáciu tváre na akúkoľvek MetaHuman postavu – bez nutnosti ďalšej manuálnej úpravy.  Nástroj je navrhnutý tak, aby zefektívnil proces snímania a umožnil malým tímom a dokonca aj jednotlivcom vytvárať animácie vo filmovej kvalite. V propagačnom videu vydanom pri príležitosti uvedenia MetaHuman Animator možno vidieť verne reprodukovaný aj ten najjemnejší výraz alebo jemnú emóciu. A pritom stačí len namieriť kameru a stlačiť tlačidlo nahrávania.

Podrobnejšie informácie o tom, ako MetaHuman Animator funguje, si môžete prečítať na blogu Epic Games, kde sa dozviete, ako inteligentne využíva 4D solver, ktorý kombinuje video a hĺbkové údaje s reprezentáciou interpreta v aplikácii, pričom výsledná animácia sa vykreslí za niekoľko minút. Potom môžete jednoducho vykonať umelecké úpravy a animáciu doladiť. Publikovaný bol aj krátky film s názvom Blue Dot, ktorý demonštruje, čoho je aplikácia MetaHuman Animator schopná. Tím 3Lateral spoločnosti Epic Games na ňom spolupracoval so srbskými umelcami vrátane renomovaného herca Radivoja Bukvića.

Zdroj: creativebloq.com.

Zobrazit Galériu

Redakcia

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať