SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Pracovníkov call centier nútia súhlasiť s ich monitorovaním pri práci z domu

2
Pracovníkov kolumbijského call centra, ktoré poskytuje outsourcované zákaznícke služby niektorým z najväčších spoločností v krajine aj v zahraničí, nútia podpísať zmluvu, ktorá ich zamestnávateľovi umožní nainštalovať kamery do ich domovov na monitorovanie pracovného výkonu pri práci z domu. Šesť ľudí pracujúcich pre Teleperformance, jednu z najväčších svetových spoločností prevádzkujúcich call centrá, ktorá medzi svojich klientov zahrnuje Apple, Amazon či Uber, vyslovilo znepokojenie pre zmluvu z marca, ktorá umožňuje monitorovanie kamerami s umelou inteligenciou v domácnostiach pracovníkov, hlasovú analýzu a ukladanie údajov zozbieraných od rodinných príslušníkov pracovníka vrátane mladistvých. Teleperformance zamestnáva viac ako 380 000 pracovníkov na celom svete vrátane 39 000 pracovníkov v Kolumbii. Jedna z pracovníčok, ktorá pracuje na účet Applu, pre NBC News uviedla, že podpísala zmluvu, pretože sa obávala straty zamestnania. Nadriadený jej povedal, že ak dokument odmietne pod ... Zobrazit Galériu

Redakcia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať