SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Umelá inteligencia urobila reklamu na pivo a vyzerá to dosť desivo

Technológie
0

Umelá inteligencia stále nedokáže úplne pochopiť vykresľovanie rúk alebo anatómiu všeobecne. Preto niektoré reklamy generované umelou inteligenciou vyzerajú dosť strašidelne. Aj nová reklama na pivo má všetky charakteristické znaky, ktoré od obrázkov a videí generovaných umelou inteligenciou očakávame: prsty ako špagety, ústa mimozemšťanov, zubaté úsmevy, plávajúce objekty. Nejde len o to, že AI má ešte nejaké medzery vo vytváraní realistických ľudí alebo dokonca realistických plechoviek piva (tie v reklame sa vznášajú a deformujú, akoby boli z masla), ale navyše je to všetko hypersenzualizované.

Táto reklama na pivo generovaná umelou inteligenciou sa začína ako ospalé grilovanie a končí sa výbušnou, ohnivou apokalypsou ako scéna z Terminátora 2. Rýchle prestrihy, sekanie a úpravy stupňujú tempo reklamy až do hedonistického návalu pivného chaosu. Je to desivé, ale aj neuveriteľne pútavé. A možno tu narážame na novú estetiku generovanú počítačom. V jednom zábere žena s chuťou popíja pivo z boku plechovky, v ďalšom sa v pivovom pohári vznáša odseknutá ruka a nikoho to nezaujíma, jedenásťprstá ruka ponúka hosťovi studený nápoj.

VEĽKÁ SÚŤAŽ PRE PREDPLATITEĽOV

Možno sme na začiatku nového trendu s touto podivnou nereálnou estetikou. Keď bude čoraz viac ľudí vytvárať klipy s takýmto divokým vzhľadom a tieto videá budú čoraz virálnejšie, je len otázkou času, kedy tento „štýl“ preberie agentúra veľkej značky. Túto AI reklamu na pivo v skutočnosti vytvorila londýnska agentúra Private Island s použitím technológií Stable Diffusion, Control Net a Runway Gen 2 s cieľom napodobniť reklamu na pivo v americkom štýle.

„Vytvárame sériu interných experimentov, ktoré nám pomáhajú zistiť, ako sa tieto nástroje dajú použiť v produkcii – Synthetic Summer je náš najnovší,“ povedal riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Chris Boyle. „Ak bol rok 2022 rokom, keď sa generatívne obrázky stali hlavným prúdom, rok 2023 bude určite rovnaký v oblasti videa,“ dodal.

Keď sa AI stáva širšie dostupnou a dôveryhodné značky ponúkajú ďalšie spôsoby použitia, ako sú Adobe Firefly a NVIDIA Picasso, zdá sa, že sme na prahu niečoho nového. Zrejme to nebude znamenať zánik potreby skutočných umelcov, ale bude vznikať bizarnejšie AI umenie, čo bude viesť k tomu, že umenie od skutočných ľudí sa stane viac vyhľadávaným a ceneným.

Zdroj: creativebloq.com.

Zobrazit Galériu

Redakcia

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať