Tlačové správy 27.11.2019 0 Mastercard a HBRAS: Väčšina firiem nie je schopná inovatívne nápady zaviesť do praxe
Tlačové správy 31.10.2019 0 Mastercard: Mobilné platby sú návykové, až 59% užívateľov nimi platí všade, kde sa dá Takmer 60% bežných užívateľov mobilných platieb ich využíva kedykoľvek a kdekoľvek je to možné. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu spoločnosti Mastercard. Cenia si pritom najmä, že takéto platby sú praktické a vždy „po ruke“, jednoducho sa používajú a ...
Tlačové správy 13.09.2019 0 Mastercard: Smernica PSD2 zavádza od 14. septembra povinnosť vyššieho stupňa ochrany pri platbách kartou Nová smernica EÚ - Payment Service Directive 2 (PSD2), ktorá vstupuje do platnosti už zajtra, je opatrenie, ktoré pomáha držiteľom kariet platiť kartou ešte bezpečnejšie a to najmä na internete. Vďaka zavedeniu nových technologických štandardov prine ...
Tlačové správy 12.09.2019 0 Podľa spoločnosti Mastercard je Bangkok už štvrtýkrát po sebe na čele rebríčka najvyhľadávanejších destinácií Najnavštevovanejším mestom sveta sa v aktuálnom rebríčku Global Destination Cities Index, ktorý každoročne zostavuje spoločnosť Mastercard, stáva už štvrtý rok po sebe Bangkok. V prvej trojici sa opäť umiestnili európske mestá Paríž a Londýn, ktoré s ...
Tlačové správy 10.09.2019 0 Generálnym riaditeľom Mastercard pre Slovensko a Českú republiku sa stal Michal Čarný Michal Čarný bol menovaný za nového generálneho riaditeľa spoločnosti Mastercard pre Slovensko a Českú republiku s účinnosťou od 1. septembra 2019. Hlavnou prioritou v jeho novej funkcii bude ďalší rast spoločnosti Mastercard na oboch trhoch a upevňo ...
Tlačové správy 26.06.2019 0 Držitelia kariet Mastercard na Slovensku budú môcť pri platení využívať Apple Pay Mastercard, v spolupráci so svojimi partnermi, J&T Banka, mBank, Slovenská Sporiteľňa, Boon, Edenred, Monese, N26 a Revolut dnes prináša svojim zákazníkom službu Apple Pay, ktorá transformuje mobilné platby jednoduchým, bezpečným a súkromným spôs ...
Tlačové správy 24.01.2019 0 Dopravný podnik Bratislava a Mastercard spúšťajú kampaň „Kartuj!“ Spoločnosť Mastercard a Dopravný podnik Bratislava spúšťajú kampaň pod názvom KARTUJ! Jej cieľom je zvýšiť informovanosť cestujúcich v bratislavskej MHD o možnosti využívania platobnej karty ako nosiča predplatného cestovného lístka. DPB, a.s. a Mas ...
Tlačové správy 18.01.2019 0 Mastercard ocenil jedenásť výnimočných projektov v oblasti platobných kariet Oceňovanie výnimočných bankových projektov za uplynulý rok sa už stalo každoročnou tradíciou spoločnosti Mastercard. Aj tento získali banky trofeje z oblasti špecifických a jedinečných projektov, týkajúcich sa platobných kariet na Slovensku. Masterc ...
Tlačové správy 17.12.2018 0 Predajcovia sa podľa spoločnosti Mastercard musia pripraviť na zmeny v oblasti digitálnych platieb Hoci pre mnohých predajcov bol rozmach digitálneho obchodu záchranným lanom, prieskum spoločnosti Mastercard zameraný na menšiu vzorku európskych internetových obchodníkov ukazuje, že až 75% z nich si pravdepodobne nie je vedomých nových bezpečnostný ...
Tlačové správy 13.12.2018 0 Mastercard SME Monitor: Firmy zavádzajú platby kartou hlavne kvôli prianiu zákazníkov Malé a stredné podniky zavádzajú v krajinách strednej a východnej Európy platbu kartou. Konajú tak hlavne na základe silného dopytu zo strany spotrebiteľov. Za príležitosť ako držať krok so súčasnými technologickými trendami považuje prijímanie plato ...
Tlačové správy 07.12.2018 0 Mastercard a Microsoft vyvíjajú bezpečný spôsob overovania digitálnej totožnosti Spoločnosti Mastercard a Microsoft oznámili začiatok strategickej spolupráce s cieľom zlepšiť možnosti jednotlivcov pri správe a využití digitálnej identity. Cieľom je poskytovať užívateľom bezpečný a bezprostredný spôsob overovania digitálnej totožn ...
Tlačové správy 04.10.2018 0 Mastercard index: Najnavštevovanejšími mestami ostávajú Bangkok, Londýn a Paríž Najnavštevovanejším mestom sveta zostal v aktuálnom rebríčku Global Destination Cities Index, ktorý zostavuje spoločnosť Mastercard, thajský Bangkok, v ktorom strávilo aspoň jednu noc viac ako 20 miliónov turistov. Na ďalších miestach sa umiestnili ...
Tlačové správy 19.09.2018 0 Každá druhá platba v obchode v Európe je bezkontaktná, na Slovensku je to až osem z desiatich Bezkontaktné platby sú u Európanov stále obľúbenejšie. Každá druhá platba kartou Mastercard v obchode je dnes bezkontaktná a ide tak o najrozšírenejší spôsob bezhotovostných platieb v európskych dejinách. Na Slovensku je podiel týchto rýchlych, pohod ...
Tlačové správy 31.07.2018 0 Už desať rokov platíme bezkontaktne Bezkontaktné platby na Slovensku oslavujú okrúhle desiate výročie. Od svojho zavedenia spoločnosťou Mastercard v roku 2008 sa tešia u držiteľov kariet mimoriadnej obľube. Slováci tieto platby pokladajú za jednoduché, bezpečné a pohodlné. Svedčí o tom ...
Tlačové správy 03.07.2018 0 Platobné karty sa stávajú pre turistov cestujúcich na Slovensko neoddeliteľnou súčasťou výbavy Spoločnosť Mastercard zverejnila tipy, ktoré turistom počas ich ciest umožnia ťažiť z bezpečia a pohodlia elektronických platieb, od plánovania, objednania cesty či ubytovania, až po samotný pobyt. Ľudia sa stále vo väčšej miere počas svojich ciest d ...
Tlačové správy 29.06.2018 0 Mastercard posilňuje svoju prítomnosť na Slovensku Kancelárie v hlavnom meste umožnia Mastercard oveľa flexibilnejšie reagovať na rozvíjajúci sa slovenský trh a zamestnancom spoločnosti poskytnú komplexnú podporu, podobne ako v ostatných krajinách Európy i sveta. Nachádzajú sa v kancelárskej časti ob ...
Tlačové správy 11.06.2018 0 Štúdia Mastercard: Konverzačná podoba obchodu je ďalšou fázou rozvoja digitálnych technológií Spoločnosť Mastercard zverejnila výsledky štúdie zaoberajúcej sa príležitosťami a prekážkami takzvanej konverzačnej podoby obchodu s názvom: Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice. Spotrebitelia najviac oceňujú pohodlnosť použitého ...
Tlačové správy 11.06.2018 0 Štúdia Mastercard: Konverzačná podoba obchodu je ďalšou fázou rozvoja digitálnych technológií Spoločnosť Mastercard zverejnila výsledky štúdie zaoberajúcej sa príležitosťami a prekážkami takzvanej konverzačnej podoby obchodu s názvom: Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice. Spotrebitelia najviac oceňujú pohodlnosť použitého ...