SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Ako reklamovať dovolenku kúpenú online

Tlačové správy
0

Nižšia cena a širší výber než v kamennej predajni, pohodlný nákup aj z domu, možnosť porovnať ponuky, dozvedieť sa viac o lokalite a ubytovaní z recenzií a ušetrený čas sú najčastejšie dôvody, prečo čoraz viac Slovákov kupuje dovolenky online.

Slováci svoj pripravený rozpočet na letnú dovolenku pri mori minú tento rok radšej na dve domáce dovolenky – jednu dlhšiu v lete a jednu kratšiu koncom leta alebo na jeseň.

Na čo si dávať pozor pri kúpe dovolenky online?

  1. Overené portály: Platí jediná rada – vyberajte pobyty len u overených predajcov.
  2. Recenzie bez cenzúry: Rovnako dôležité sú recenzie. Nie každý online predajca dovoleniek poskytuje zákazníkom priestor na písanie recenzií bez cenzúry. Odporúčania a skúseností iných cestovateľov sú tým najlepším rozhodovacím faktorom pri kúpe pobytu.
  3. Dostupnosť hotela. Odporúčame overiť si hotel a jeho dostupnosť vo vybranom termíne. Pri kúpe z neoverených stránok od neznámych cestovných kancelárií hrozí, že opísaný pobyt nebude zodpovedať ponuke alebo sa ešte aj zruší bez vrátenia peňazí.  

Ako reklamovať dovolenku kúpenú online:

  • V prípade akejkoľvek nespokojnosti treba situáciu riešiť priamo na mieste s personálom hotela, prípadne delegátom cestovnej kancelárie.
  • Dôležité je vždy na mieste spísať záznam o reklamácii chybných služieb alebo o nevyhovujúcich podmienkach, na ktorom je potrebné uviesť meno, kód zľavového kupónu, opis problému a jeho riešenie zo strany poskytovateľa služby.
  • Nedostatky si nafoťte, poslúžia vám ako dôkazový materiál pri reklamácii.
  • Sťažnosť je potrebné potvrdiť od poskytovateľa pečiatkou a podpisom a poslať na zákaznícku podporu.    

TS Zľavomat.sk

Všetky autorove články
dovolenka online nakup

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať