Hyundai Ioniq Hybrid 1,6 HEV Style
Po teste elektrického IONIQu k nám tentoraz zavítal jeho hybridný braček IONIQ Hybrid 1,6 HEV Style. O niekoľko týždňov by k nim mala pribudnúť ešte plug-in hybridná verzia. Tým sa Hyundai IONIQ stane pomerne unikátnym modelom, ktorý sa vyrába v troch verziách a vždy iba s alternatívnou verziou pohonu. S čisto spaľovacím pohonom ho nekúpite.
Priamym konkurentom pre IONIQ Hybrid je Toyota Prius. Vozidlá sú podobné rozmermi, výbavou a v podstate aj výkonmi, najväčšie rozdiely nájdete v hybridnom systéme. Hyundai používa benzínový spaľovací motor s Atkinsonovým cyklom a s objemom 1,6 l a 6-stupňovú automatickú dvojspojkovú prevodovku. Použitý akumulátor je typu Li-Pol s kapacitou 1,56 kWh (Prius používa NiMh s kapacitou 1,3 kWh). Interiér aj väčšina výbavy kopíruje elektrickú verziu. Prístrojový panel je v podstate rovnaký, zmenená je iba grafika, ktorá zodpovedá hybridnému pohonu. Radiaca páka je mechanická ako pri bežných automatoch s pozdĺžnym chodom a pištoľovou aretáciou. V polohe ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH