SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

O2 využíva Staffino aj NiceReply

Tlačové správy
0

O2 nie je iba firmou, ktorá dlhodobo podporuje startupy, ale ich aj aktívne využíva. Oddnes majú  zákazníci možnosť využívať na značkových O2 predajniach aplikáciu Staffino, ktorá slúži na hodnotenie služieb. Zároveň začne O2 v týchto dňoch využívať aj systém NiceReply na hodnotenie kvality e-mailovej komunikácie.

„Veľmi nás teší nadviazanie spolupráce s O2. Ako férový operátor je otvorený spätnej väzbe, na čo im verím dobre poslúži hodnotiaci systém Staffino. Zákazníci sa tak môžu buď cez samotnú aplikáciu na mobile, alebo prostredníctvom webovej stránky, podeliť o svoje hodnotenie spokojnosti so službami na predajni s pridaním komentára, “ uviedol Tomáš Rosputinský, spoluzakladateľ Staffina.

Staffino na značkových predajniach je zatiaľ v pilotnej fáze a ak sa osvedčí, O2 ho plánuje zaviesť na celú svoju sieť predajní. „Dlhodobo podporujeme startupy a dobré nápady talentovaných ľudí. Využívanie aplikácie Staffino na ohodnotenie našich predajní a predajcov ide v línii s otvorenosťou O2. Dodnes máme ako jediná firma otvorenú stránku na Facebooku, na priamu spätnú väzbu od zákazníkov sme zvyknutí. Staffino je pre nás ďalším nástrojom v starostlivosti o zákazníka, ” dodala Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.

Ako funguje hodnotenie cez Staffino?

  1. Stiahnite si na mobil aplikáciu Staffino alebo si kliknite na www.staffino.sk/O2 a vyberte si O2 predajňu, ktorú ste navštívili
  2. Zvoľte si, čo chcete hodnotiť – spokojnosť s predajňou, produkt či službu, alebo predajcu. 
  3. Vyjadrite svoj názor – poďakovanie, alebo návrhy na zlepšenie.

NiceReply je etablovaný startup z dielne WebSupport, ktorý efektívne analyzuje spätnú väzbu prostredníctvom e-mailovej komunikácie. K podpisom v našej emailovej komunikácii je pridaná výzva na ohodnotenie danej odpovede:

Pri hodnotení sa zákazník nemusí obmedzovať len na emotikony spokojnosti, ale môže pridať aj širšiu poznámku. Na našej strane tak vieme vyhodnotiť úspešnosť jednotlivých odpovedí. Tento nástroj používame už mesiac a ohodnotených bolo viac ako 111 odpovedí. „Sme radi, že vďaka NiceReply máme priamu reakciu na jednotlivé odpovede, čo nám umožňuje neustále sa v komunikácii so zákazníkom zlepšovať,“ dodala hovorkyňa O2.

Redakcia

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať