SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Telekom: Prevádzka počas Silvestra a prvých hodín roka 2020

Tlačové správy
0

HOVORY
Silvester býva spomedzi celej prevádzky náročný pri hovoroch, pričom zákazníci Telekomu uskutočnili 8 662 539 hovorov (medziročný rast je presne 10%), z toho 4 124 673 odchádzajúcich hovorov (medziročne stúpli o 2,5%) a 4 537 776 hovorov (medziročne o 18% viac). Po minulé roky bola najvyťaženejšia hodina medzi 10. a 11. hodinou, ale tento rok sa presunula na tradične očakávaný čas medzi 23. hodinou a polnocou.

SMS
Silvester nezažíva nápor správ Štedrý deň, napriek tomu dosahuje vyššie hodnoty ako počas priemerného dňa. Zákazníci Telekomu poslali počas 31. decembra 3 122 060 SMS. V porovnaní so štandardným dňom ide o viac ako polovicu. Najviac SMS správ sa podobne ako vlani poslalo medzi 19. a 20. hodinou, a to 234 569.

DÁTA
Dátová prevádzka na Silvestra býva vyššia ako na Štedrý deň, ale pri porovnaní s inými dňami nejde opäť o žiadny rekordný deň. V medziročnom porovnaní možno konštatovať zhruba dvojnásobný rast prevádzky, a to na 136 TB za 24 hodín posledného dna roka 2019. Najvyťaženejšia hodina pre dátovanie bola medzi 21. a 22. hodinou.

Podobne ako po minulé roky, veľký nápor prišiel po polnoci. Počas prvých dvoch hodín uskutočnili zákazníci viac ako milión hovorov a poslali takmer 650 tisíc SMS.

Slovak Telekom, a.s.

Všetky autorove články
Telekom hovor siet internet web smartfon 4G

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať