SAMSUNG_082022 Advertisement SAMSUNG_082022 Advertisement SAMSUNG_082022 Advertisement

Slovenská firma Resco inovuje zdravotníctvo digitálnymi technológiami

0
Či už ste doktor, alebo pacient, chcete si byť istí, že každý kus zdravotníckeho vybavenia, s ktorým sa stretnete, je v perfektnom stave. Keď ide o ochranu života, záleží totiž na každej sekunde. Starostlivosť o zdravotnícke vybavenie je pritom len jedna z oblastí, v ktorej digitálne technológie pomáhajú zlepšovať kvalitu zdravotných služieb. Jedna z firiem, ktorá sa tejto oblasti venuje, je aj slovenská spoločnosť Resco.

Resco je softvérová spoločnosť, ktorá patrí k špičke v oblasti vývoja mobilných CRM systémov a aplikácií. Je na trhu už dvadsaťtri rokov, pôsobí vo viac ako sto krajinách a jej riešenia využíva viac ako dvestotisíc používateľov. Keďže sú veľmi ľahko prispôsobiteľné, jej riešenia sa dajú využiť v rôznych oblastiach.

Riešenia od Resca uľahčujú a zefektívňujú prácu zdravotníkov pomocou digitálnych technológií. Aplikácia Resco Inspections, ktorú používa viacero klientov spoločnosti z oblasti zdravotníctva, umožňuje uchovávať dokumenty, vytvárať formuláre, ankety či správy, ako aj v reálnom čase sledovať plnenie úloh a polohu pracovníkov. Navyše bez problémov funguje aj v lokalitách bez internetového pripojenia. To je situácia, ktorá často nastáva aj v nemocniciach, kde v niektorých častiach nie je pripojenie k internetu dostupné či dovolené.

Digitálne dotazníky, ktoré sú súčasťou riešenia, umožňujú firmám poskytujúcim zdravotnú starostlivosť efektívne zbierať dáta o pacientoch a následne s nimi pracovať. Zdravotníci a zdravotníčky môžu položiť pacientom otázky z vopred pripraveného dotazníka dostupného v aplikácii a vyplniť ho. Kontrolné zoznamy zase sprehľadňujú podávanie liekov jednotlivým pacientom.

Ako pomáha digitalizácia našim klientom?

Poďme sa bližšie pozrieť na niekoľko projektov, ktoré poukazujú na prínos Resca v oblasti zdravotníctva.

Medzinárodná spoločnosť Dräger je popredným výrobcom zdravotníckej a bezpečnostnej techniky vrátane hasičskej či baníckej techniky. Jej zariadenia zachraňujú životy po celom svete.

Pred tým, ako spoločnosť Dräger začala používať riešenie od Resca, jej technici sa spoliehali na staršiu aplikáciu, ktorá mala problémy so synchronizáciou dát medzi centrálou a mobilnou aplikáciou, ktorú používajú zamestnanci v teréne. Technici si cez ňu nevedeli spoľahlivo plánovať deň a koordinovať pracovné úlohy. Preto nastávali ­zdržania a mohlo sa stať, že technici ­Drägeru neprišli opraviť pokazenú techniku u svojich zákazníkov dostatočne včas.

Aby mohla zákazníkom poskytovať prvotriedne služby, spoločnosť Dräger potrebovala riešenie, ktoré je rýchle, spoľahlivé a funguje aj bez internetu. Hľadala overený a flexibilný softvér, preto sa rozhodla pre Resco Field Service 2.0 for Dynamics 365, ktorý prispôsobila svojim potrebám.

Aplikáciu v súčasnosti využíva viac ako 1100 používateľov a ich počet by sa mal zvýšiť na 2500. Vďaka nej majú technici prístup ku všetkým informáciám priamo vo svojom mobilnom zariadení, a tak nemusia často chodiť do kancelárie. Keď sa technik vráti do kancelárie, zaznamenané dáta sa spoľahlivo zosynchronizujú za niekoľko sekúnd. 

Novozélandská organizácia Nurse Maude poskytuje komunitné zdravotné služby. Pracovníci organizácie navštevujú pacientov doma, kde im poskytujú opatrovateľské služby. Aplikácia, ktorú Resco organizácii dodáva, uľahčuje a zefektívňuje prácu viac ako 1200 zdravotníkom pracujúcim v teréne. Vďaka aplikácii majú pri práci vždy prístup k informáciám o svojich klientoch rovno vo svojom mobilnom zariadení.

Pred implementovaním riešenia od Resca používala organizácia Nurse Maude na manažovanie informácií pero a papier, čo bolo neefektívne a časovo náročné. Organizácia chcela prejsť na bezpapierové riešenie, ktoré by jej poskytlo prehľad o pracovníkoch v teréne, ako aj o informáciách a materiáloch týkajúcich sa klientov. Rozhodla sa pre riešenie Microsoft Dynamics 365, ktoré po odporúčaní implementačného partnera prepojila s mobilnou aplikáciou Resco. Výsledkom je maximálne flexibilné riešenie, ktoré organizácia dokáže prispôsobiť svojim potrebám aj bez programovania. Výsledná aplikácia dokáže uchovať množstvo informácií, umožňuje vytváranie správ či formulárov na efektívny zber dát, sledovanie polohy pracovníkov či plnenia úloh. Dokáže bez problémov ­fungovať aj offline a umožňuje organizácii navštíviť viac ako 5000 klientov denne.

Vďaka aplikácii od Resca dokážu manažéri oveľa lepšie organizovať rozvrh pracovníkov a v reálnom čase ich informovať o zmenách. Každý pracovník vidí svoj rozvrh priamo v aplikácii, ktorá ho zároveň upozorní na akékoľvek zmeny. Zdravotníci zase vedia priamo počas návštevy zaznamenávať jej priebeh a urobiť napríklad fotodokumentáciu pacientovho stavu, čo im výrazne šetrí čas pri administrácii dát. Organizácia vie následne zozbierané informácie zanalyzovať, vyhodnotiť ich a výsledky použiť na zlepšenie svojich služieb.

Ak sa chcete o spoločnosti Resco a jej produktoch dozvedieť viac, navštívte stránku www.resco.net, kde si môžete stiahnuť skúšobnú verziu aplikácií alebo si dohodnúť demo.                                                                            

Zdroj obrázkov: RESCO, spol. s r. o.

 

Zobrazit Galériu

RESCO, spol. s r. o.

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať