SAMSUNG_10_FLIP Advertisement SAMSUNG_10_FLIP Advertisement SAMSUNG_10_FLIP Advertisement

Štyri kruhy a 3 pruhy: adidas sa stane oficiálnym partnerom budúceho Audi Formula 1 Team

Tlačové správy
0

Budúci Audi F1 Team a adidas oznamujú viacročné partnerstvo, ktorým sa nemecký výrobca športového oblečenia stane oficiálnym partnerom oblečenia tímu. Kolekcia, ktorá bude uvedená pred štartom sezóny 2026 má za cieľ kombinovať štýlový dizajn, ktorý osloví vďaka čistote a precíznosti spolu s prísnou technológiou.

SAMSUNG_10 S25 Advertisement  

Ako súčasť partnerstva, adidas a budúci Audi F1 Team intenzívne pracujú na vývoji komplexnej kolekcie vysokovýkonného vybavenia, ktoré spĺňa špecifické požiadavky, pre pilotov, mechanikov, inžinierov a ostatných členov tímu na trati. Spoločným cieľom je vytvorenie fukčných produktov, ktoré poskytnú tímu čo najlepšiu podporu pre ich každodennú prácu a vytvoria špičkový výsledok. V športe, ktorý tlačí na kontinuálny progres, kolekcia taktiež stanovuje nové trendy v kultúre motoršportu. Kolekciu charakterizuje technológia adidas a svieži, inovatívny prístup typický pre priestory a atmosféru paddocku a jeho okolia.

Fanúšikovia sú srdcom tohto partnestva. Adidas a budúci Audi F1 Team zohľadňujú ich vášeň a nadšenie od samého začiatku – vytvorením spolupráce, ktorá ide ďalej než len na úroveň výroby oblečenia. Vďaka zdieľaniu rovnakej kultúry, nadšenia, zápalu pre šport a inovácie a emocionálnemu dizajnu, obe značky uvedú exkluzívnu produktovú líniu oblečenia, obuvi a doplnkov – ešte pred prvou Veľkou cenou a dajú fanúšikom možnosť ukázať ich podporu tímu.

Gernot Döllner, CEO AUDI AG a predseda predstavenstva Board of Directors  Sauber Motorsport AG: “adidas a Audi majú za sebou dekády spoluprác v top športoch. Spolupráca je postavená na zdieľaných hodnotách a chuti inšpirovať sa navzájom výkonom. Naše partnerstvo vo Formula 1 ide oveľa ďalej, nasleduje inovácie a špičkové výkony: kombinuje silu a vízie dvoch pokrokových značiek.” Očakávaná kolekcia  adidas bude charakteristická čistotou a precíznosťou, presne ako nová filozofia dizajnu Audi. “Skutočnosť, že náš vstup do najvyššej kategórie motoršportu spájame práve so značkou adidas dokazuje vysokú mieru dôvery a vzájomnej úcty.”

Bjørn Gulden, CEO adidas: “Je pre nás cťou byť partnerom budúceho Audi F1 team a podporovať ich debut v najvyššom leveli športovej súťaživosti. Spoločné uvedenie štyroch kruhov a troch pruhov do paddocku v roku 2026 otvára vzrušujúcu novú kapitolu v motoršporte.  Ako súčasť nášho záväzku v F1, toto partnerstvo predstavuje naše sústredenie na spoluprácu so značkami ukotvenými v zdieľaných hodnotách, s inovatívnou perspektívou na trati aj mimo nej. Veľmi sa tešíme na odhalenie všetkého, čo sme spolu naplánovali aby sme umožnili jazdcom a celému tímu uspieť a nadchnúť novú generáciu motoristických fanúšikov!”

Jonathan Wheatley, Team Principal budúceho Audi F1 Team: “Toto partnerstvo spája dve ikonické značky – štyri kruhy a tri pruhy – na globálnej úrovni a reprezentuje odvážny krok vpred na našej ceste na štart ako Audi F1 Team. Spoločne s adidas vybavíme náš tím elitnou technologickou športovou výstrojou, ktorá zlepšuje výkonnosť tam, kde je to najviac potrebné. Nad rámec pretekov zdieľame spoločný záujem mať vplyv aj mimo trate – vďaka inováciám, štýlu a neoblomnému tlaku na dokonalosť.”

About adidas:

adidas is a global leader in the sporting goods industry. Headquartered in Herzogenaurach/Germany, the company employs more than 62,000 people across the globe and generated sales of € 23.7 billion in 2024.

The Audi Group is one of the most successful manufacturers of automobiles and motorcycles in the premium and luxury segment. The brands Audi, Bentley, Lamborghini, and Ducati produce at 22 locations in 13 countries. Audi and its partners are present in more than 100 markets worldwide.

In 2024, the Audi Group delivered 1.7 million Audi vehicles, 10,643 Bentley vehicles, 10,687 Lamborghini vehicles, and 54,495 Ducati motorcycles to customers. In the 2024 fiscal year, Audi Group achieved a total revenue of €64.5 billion and an operating profit of €3.9 billion. As of December 31, more than 88,000 people worked for the Audi Group, more than 55,000 of them at AUDI AG in Germany. With its attractive brands and numerous new models, the group is systematically pursuing its path toward becoming a provider of sustainable, fully networked premium mobility.

Audi will enter Formula 1 for the first time in 2026 with its own factory team and a hybrid drive system (“power unit”) developed in Germany. The future team is based at three locations: Audi Formula Racing GmbH, which was founded specifically for the project, is developing the power unit in Neuburg an der Donau. Hinwil in Switzerland will be home to the development of the racing car as well as the planning and operating of the races. In addition, the UK Technology Center in Bicester provides a foothold in the heart of “Motorsport Valley,” offering direct access to top F1 talent and key strategic partners.

Formula 1 is regarded as the pinnacle of motorsport and, with its global reach, is one of the most important sports platforms in the world. Another decisive factor for the entry of Audi is the new FIA regulations, which from 2026, will include sustainable fuels and increase the electric share of the hybrid drive unit to almost 50 percent.

 

 

­

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať