DOCKitIN: Podnikanie nikdy nebolo jednoduchšie
Papierových dokumentov spojených s účtovníctvom sa v dohľadnom čase nezbavíme, preto podnikatelia hľadajú riešenia, ako s nimi čo najefektívnejšie fungovať. Nielen živnostníci, ale aj rodinné a mnohé malé firmy majú problém udržať si poriadok vo faktúrach a ostatných účtovných dokladoch. Klasický model, keď externý účtovník dostáva doklady raz mesačne a v priebehu týždňa ich zaúčtuje, degraduje účtovníctvo len na nevyhnutné zlo. Také účtovníctvo postačuje možno pre firmu s jedným zamestnancom, nie však pre dynamicky rastúce väčšie spoločnosti.
Keď je účtovníctvo pre firmu príťaž
Aby malo účtovníctvo pre firmu význam, musí poskytovať podklady na riadenie a rozhodovanie v reálnom čase. Cenné informácie na podporu rozhodovania sa v mnohých firmách nachádzajú nespracované v haldách papierových dokumentov, a nie v prehľadných reportoch. Takisto informácie, ktoré vám poskytne externý účtovník po dvoch mesiacoch alebo aj neskôr, v súčasnom dynamickom biznise strácajú hodnotu.
S cieľom po ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH